19 septembris, 2010

The Amaizing Geo-Race

Datums: 28/08/10

Daudzi drošvien esat redzējuši tv šovu - "neprātīgais skrējiens pēc miljona", kur vairākas komandas skrien, brauc, lido un tamlīdzīgi ar mērķi būt pirmajiem kautkādā konkrētā punktā un beigās saņemt naudas balvu. Tā nu arī mūsu brīnumainais hobijs "Geocaching" mums piedāvāja līdzīgas dārgumu medības. Balva gan nebija miljons, bet gan gandarījums par to, ka esam piedalījušies, daudz jauna redzējuši un darījuši.

Sākumā Evai bija jāpārvar šķēršļu josla gaisā...

kad šķēršļu josla pārvarēta dabūjām koordinātes uz nākamo punktu, kur mums bija jāsaliek puzle lai varētu atkal virzīties tālāk...

Tad mēs mazliet apmaldījāmies un beigās nokļuvām klinšu kāpšanas centrā, kur vienam no mums bija jākāpj sienā. Tas kāpējs nebiju es jo mani taupīja ūdens uzdevumiem, un kāpa mūsu kanādiešu draugs Francis.

Bet es tak mierā nevarēju nosēdēt un pakāpelēju tā pat...

Pēc kāpelēšanas dabūjām koordinātes un braucām tālāk...
Satriecoši skati... 

Tā nu mēs paciemojāmies arī tādā, kā mini zoodārzā kur redzējām dažus zvērus...
 
 

Pēc šī punkta nokļuvām kukurūzas labirintā, no kura varēja izkļūt atbildot uz jautājumiem, kuri paslēpti labirintā...


Meklējam izeju...

Kamēr es un Francis bijām pazuduši kukurūzas labirintā, tikmēr Eva dzīvojas pa saulespuķēm...



Kukurūzas labirintā uzzinājām nākamo punktu, kurš bija ūdens atrakciju parkā! :) 
Tā kā es tiku taupīts ūdens uzdevumiem tad nemaz nebiju bēdīgs redzot šo! 
Tā nu es un Eva pašļūkājām pa kalniņiem...  
 

Un dabūjām koordinātes nākamajam uzdevumam kurš mums gāja diezgan lēni, jo neviens no mums nebija tāds īsts golfa spēlētājs. Es izmēģinājos, Francis izmēģinājās - dabūt bumbiņu aplī pie karodziņa un kautkā mums tas arī izdevās, bet negāja viegli...
 


 Tad atzīmējāmies vel dažos punktos, no kuriem vienā bija jādzer ledus dzēriens ar kautkādu nesevišķi garšīgu garšu. Man tika šis uzdevums un tas saucās "Brain freeze" (smadzeņu sasaldējums). Kapēc? Tapēc, ka ātri dzerot sasaldēto dzērienu var atsaldēt smadzenes, kas ar mani nenotika, bet, kad tas notiekot tad itkā esot stipras sāpes smadzenēs un tas viss tikai no aukstuma. Žēl, ka man nesanāca atsaldēt! Laikam jau, ja ir atsaldētas smadzenes, tad vel vairāk nevar atsaldēt! :D
  Vel vienā uzdevumā bija jāēd vistas kājiņas ar daudz aso mērci. Bet nu nebija asas, vismaz Francim, kuram tika šis uzdevums. :) 

Un tad pēdējā uzdevumā bija jāsaskaita visādas lietas un jāatrod dažādas vietas vienā tūristu kūrortā pie ļoti skaista ezera...


Kur es arī dabūju papeldēties, bet nu šeit ūdens gan bij auksts. 
Laikam tapēc ka tas nāk no sniegotajiem kalniem.
Jā! Jā! - tā galvele pie baltās bojas ir mana. 
Tur bija jāatrod lēpnis, kas paslēpts zem ūdens, bet tā kā man nebija brilles tad neizdevās atrast... 


Un te jau gala punktā...
Ieradāmies 19. komanda no 24. Nekas spīdošs, bet gan jau nākamgad būs labāk... 


 

Kā jau bildēs var redzēt, tad netikai jaunie piedalījās, bet arī vecāka gadu gājuma cilvēki. 
Beigās mūs vel sagaidīja ar siltām pusdienām/vakariņām un katrs vel dabūjām pa balvai loterijā, tā, ka neaizgājām ne ar tukšām rokām ne arī tukšiem vēderiem. Viss bija tā, kā pienākas! ;) 
Varējām arī padalīties pieredzē ar citiem geocacheriem un pastāstīt, kā mums Latvijā slēpņi saslēpti un cik interesanti tur viss notiekas, par ko viņi brīnijās... 

Tāds nu mums bija vel viens jauks pasākums šai 2010. gada vasarā!!

 


3 komentāri:

  1. Atcerējos mūsu pasākumu, kad tu, Elza, Agris un es (Adamsi) braucām un meklējām punktus ar mašīnu, kad tu vēl biji Latvijā. Tā bija laba diena. Šis pasākums liekas līdzīgs tikai eksotiskāks, tāpēc superīgāks! Malači, ka kko tādu atrodat un piedalaties!
    Mamma

    AtbildētDzēst
  2. Īpašais paldies par bildēm, kur žirafes :)..un vēl man prieks, ka tik ļoti lepojaties ar to, ka mums LV tik inčīgi slēpņi :)

    AtbildētDzēst