28 maijs, 2011

White Rock

15.07.2010.

Šī pilsētiņa ir pēdējais pieturas punkts pirms ASV robežas. Šeit dzīvo mans darba kolēģis no iepriekšējā darba (parka pilsētas centrā) un vienu dienu bija jāpastrādā pie viņa mājās. Tā nu man bija iespēja apskatī arī šo vietu! Vēlāk gan bijām arī ar Evu šajā vietā meklējot geocachus tā, ka Evai ar bija iespēja šo vietu apskatīt un viņai patika.
Vasarā šī vieta ir populāra tūristu vidū un šeit ir ļoti daudz cilvēku. Kad bijām ar Evu, bija agrs pavasaris un cilvēku nebija tik daudz  kā vasarā , kad bijām šeit ar Jordanu. Evai un man ši vieta patika - tā atgādina mūsu jūrmalu, tik jūrmalas vietā ir okeāns, kurš pilns ar krabjiem. Pludmale gan man nepatika - viss izskatījās dubļiem klāts un arī paisums un bēgums šeit spēlē lielu lomu. Nezinu vai pilsētas nosaukums saistīts ar balto milzīgo akmeni, kurš atrodas pludmalē, vai arī akmens saistīts ar pilsētu, bet akmens tur ir! :) Un viņš ir nokrāsots balts nevis dabīgi balts!

  Tā nu apskatījām akmeni, kurš Latvijā droši vien skaitītos kā dižakmens, bet šiet ir parasta akmens lielumā...

Mans kolēģis Jordans...

White Rock moliņš, kur bija viens no mūsu slēpņiem, bet to neatradām divas reizes. 
Nav ne jausmas, kur viņš varēja būt paslēpts...

Un te arī krabis par kura famīliju minēju iepriekš... 


Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru