15 decembris, 2009

11. Decembris - Visu Vareno Valžu diena!


Šeku reku 11. Decembris arī klāt. Savādi bij tas ka atrodoties Vankūverā savu vārda dienu varēju svinēt gandrīz divas dienas, jo kad pamanīju apsveikumus portālā draugiem.lv tad man vankūverā vel bija 10. Decembris! :) Paldies visiem sveicējiem par apsveikumiem īpāši smalks apsveikums man bija no Valda Reipa, un to varat redzēt augstāk! :) Savu vārda dienu pavadīju strādājot un tikai vakarā sanāca maza pasēdēšana ar draugiem. Apēdām meleņu pīrāgu un izdzērām dažus aliņus, ar kuriem arī vakars beidzās. :) No Evas saņēmu superīgu dāvanu - paštaisītu grāmatu brīviem brīžiem vannasistabā ar dažādiem faktiem un skaidrojumiem par dažādām man svarīgām lietām, piemēram, sniegu un rumu! :) Arta man uzdāvināja skābētu gurķu burku! :) Labais - biju jau pēc tiem sailgojies, jo Latvijā esot tos varēju ēst vienmēr! Paldies arī ģimenei par sveicieniem! :) Vel veina dāvana no Evas par kuru priecājos vel šodien bija sniegs! :) No rīta izeju ārā no mājas un skatos - snieg. Tieši par godu man! :) Laikam jau Valžiem ir kautkāda ietekme, ja pat sniegu viņiem var pasūtīt! Tā nu vārdadiena pagāja mierīgi un vel šodien priecājos par sniegu un to cik Vankūvera ir skaita!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru