10 decembris, 2009

9. decembris - Vankūvera dienas gaismā

Šodiena man ir kārtējā brīvdiena. Šonedēļ vel nav sanācis strādāt nevienu dienu, jo celtniecības priekšnieks izbraucis no pilsētas, maiņa kafejnīcā būs tikai piektdien un svētdien, bet dārznieka darbs solās būt nākamnedēļ dažas dienas. Nekas spīdošs te pat ar 3 darbiem nav. Artai vienīgi iet labi jo kautkā ir pamanījusies visos veikalos maiņas salikt tā ka strādā katru dienu. Darbs man liekas šeit ir kā laimes spēle! Eva ir pārtaiījusi savu  motivācijas vēstuli, un šodien bija aizbraukusi uz vienu lielveikalu un atstāja tur divus resume. Rīt viņai jāiet uz interviju uzvalku un vakarkleitu nomā. Cerams, ka veiksies un viņu paņems. Šodien gatavojās mācoties specifiskos vārdus tā ka būtu jābūt labi! Pats esmu mazliet apslimis - ir klepus, iesnas un paaugstināta temperatūra - ārstējos un rakstu blogu! :)

Vienu dienu ejot uz darbu ieraudzīju latvijas karogu kurš uzlikts uz ielas līdzās pārējo valstu karogiem, laikam jau Latvijai tomēr vel kautkāda nauda ir! :)
Latvijas karogs


Un mana darba vieta...


Šo pirmdien biju parunāt par darbu uz dārznieka palīga vietu, un sarunāju ka nākamnedēļ dažas dienas pastrādāšu lai redzētu kā man iet un vai man patīk šis darbs. Apkopjamā teritorija būtu divarpus kvartāli pašā pilsētas centrā. Solās maksāt 13$/h kas ir salīdzinoši normāli. Cerams, ka darbs būs normāls, jo priekšnieks īpašnieks likās sakarīgs onka, pats arī pārvācies uz vankūveru no eiropas deviņu gadu vecumā. Pēc pārrunām nolēmu pastaigāt pa pilsētu un uztaisīt dažas bildes arī dienas gaismā, jo diena bija saulaina un skaista.

Šeit varat redzēt akmens skulptūru un laika skaitītāju, kurš skaita atlikušo laiku līdz olimpiskajām spēlēm...
 

Pilsēta dienas gaismā...



Stenlija parks...



Skats uz kalniem un North Vancouver



Novēroju arī helikopteru pacelšanos no platformas kura atrodas uz ūdens...


un Vankūvera neaizmirst arī par ziemassvētku tuvošanos...


Tāda man nu tā pilsēta ir sanākusi! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru