12 februāris, 2010

26. Janvāris - Pirmais smaids...

Vakar nostrādāju sešas garlaicīgas stundas, kuras ir vienlīdzīgas aptuveni 25 Ls, un šodien jau atkal esmu iejuties dārznieka ādā!! :) šodien kā dārznieks nostrādāju  piecas stundas kas ir aptuveni 30 Ls manā kabatā. Man sāk iepatikties strādāt dārzā, jo kad esmu ārā liekas un laiks ir labs tad darbs sāk pārvērsties par atpūtu... Šad tad jau tās rozes izbesī, bet tā visā visumā man patīk, un domāju ka vasarā patiks vel vairāk! :)

Pēc darba izlēmu izpētīt vietu kur nolikt pašam savu geocache kastīti un tā būtu pirmā ko nolieku Vankūverā...
Aizbraucu uz vienu no skaistākajām pludmalēm vankūverā, kuru sauc kits beach un lēnā garā izstaigājot atradu kādas 3 smukas vietiņas kur novietot kastītes. Kastītes gan nāksies nopirkt citreiz, bet vismaz vietas ir super skaistas. Varbūt citiem tā neliekas, bet tā, kā man patīk ūdens tad man tā liekas un savu viedokli nemainīšu! :P

Lūk Kits beach...


Pie āra peldbaseina kurš ir pludmales krastā bija skulptūra, kuras nosaukums ir vēja peldētājs un vējam griežot lāpstiņas peldētājs peld kustinot rokas un kājas...


Peldbaseins ziemā netiek izmantots tapēc arī varbūt neizskatās tik labi, taču domāju ka vasarā šī ir forša vietiņa, kur paplunčāties: 


Ejot tālāk gar pludmali sastapu daudzus cilvēkus, kuri skrien, daudzus kuri iet pastaigās ar suņiem un dažus kuri pastaigājas tā pat kā to darīju es. Šeit man bija maza atpūta pēc darba dienas...

 

Tā nu ejot gar krastu aizgāju līdz izskalotam milzu koka stumbram, pie kura bija plāksnīte, kurā rakstīts:

Tātad tu tagad esi šeit, 
Nu tad priekšlikums:
Apsēdies, iekārtojies tā lai tev ir ērti,
Aizmirsti par savu pasauli un savu lomu tajā.
Kad tas pirmais smaids atrod tevi, saki "paldies",
Un dodies tālāk, atceries, 
ātri ir labi bet lēni ir labāk. 

(Labāk šoreiz domāts kā kvalitatīvāk, vismaz es to tā uztveru)

Tā nu es pasēdēju šai vietā un tas pirmais smaids mani atrada. :) 
Lūk vietiņa... 

  
  

un saulriets...


Nolēmu savu geoslēpni novietot pie šī izskalotā koka stumbra, ar cerību, ka cilvēku sejās iezagsies tas pirmais un cerams ne vienīgais smaids. Ceru, ka arī - jūs (mana bloga lasītāji un nelasītāji) atradīsiet savu vietiņu,
kur varat pasēdēt un aizmirst ikdienas rūpes un savu lomu dzīvē, un saskatīt to skaistumu, kas mums apkāt! :) 


1 komentārs:

  1. Riktīgi aizkustinoši... jo īpaši pēdējais teikums. Baigi patika šis ieraksts :)

    AtbildētDzēst