17 decembris, 2009

16. Decembris - Geocaching

Šodien man bij brīvdiena bet Evai pirmā darba diena. Kārtīgi izgulējos un vakarā braucām kešot (meklēt geopunktus). Man ienāca jautājums par to - kas tas tāds ir un ko nozīmē meklēt tos meklēt. Tā nu tiem kas nezin un kuriem ir interese iesaku noskatīties šo video:



Un ja vel ir interese tad visu var sīkāk un smalkāk izpētīt mājaslapā geocaching. com . Viss kas nepieciešams šim hobijam ir GPS un internets un tas ir lētākais un pēc manām domām viens no interesantākajiem hobijiem ar ko esmu sastapies. Divos vārdos sakot, es izmantoju miljardiem vērtus satelītus lai atrastu purvos paslēptas kastītes! :)

Tā nu mēs arī šovakar devāmies meklēt šos punktus un man tagad ir tāda kā nedēļas misija - atrast vismaz piecus punktus. Šodien norakstīju 7 punktu koordinātes un aprakstus, bet atradām tikai 3. Nepatīk man to kanādiešu slēpšanas stils! :( Viss tiek paslēpts kautkādos parkos kur apkārt redzami tikai brikšņi. Protams ir punkti kuri ir ar skaistiem dabas skatiem, ūdenskritumiem un citām interesantām lietām, bet tādi ir reti. Tā nu mēs pustumsā izbesījāmies pie pirmajiem diviem punktiem jo nevarējām atrast, bet pēc tam jau gāja labāk un kautko arī atradām. Kārtīgi izstaigājāmies un noguruši, izsalkuši un mazliet arī apmierināti atgriezāmies mājās. Es biju priecīgs ka atradām vismaz 3 punktus. :)

Vienu reizi Vavkūverā atradām punktu pie šīs jaukās dāmas...


Domāju ka šis bija viens no interesantākajiem geopunktiem Vankūverā un iespējams ja man nebūtu šis hobijs tad šo skupltūru nekad nebūtu ieraudzījis!

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru