02 decembris, 2009

1. Decembris - darbi

Sveiki dārgie biedri!

Nerakstīju kādu laiku jo visas mūsu dienas bija diezgan līdzīgas! Šad tad pie mums atnāca draugi, dienas aizvadījām meklējot darbus un staigājot pa intervijām. Šad tad izgājām ārpus mājas vakaru nedarbus darīt bet tā visā visumā diezgan mierīgi mums te viss.
Daudzi kanādā Vankouveru dēvē par RAINkouveru un esam sapratuši kapēc tā! Lietus līst gandrīz katru dienu un viss liecina par to, ka tā būs līdz aprīlim! Labā ziņa ir tā ka tad kad pilsētā līst - kalnos snieg! :)
Vakar biju sailgojies pēc sniega un gribējās to redzēt dzīvē! Šodiet tas arī izdevās jo diena bija samērā skaidra varēja redzēt kalnus kurus klāj sniegs! :) Superīgs skats! Starpcitu, dažas dienas esam ievērojuši arī diezgan milzīgus kalnus kuri ir amerikas pusē un arī tie ir balti, tā ka arī no amerikas mums naav tālu! :) 

Par darbiem runājot: Es esmu atradis divus darbus, no kuriem viens ir pusslodzes - mazgāju traukus vienā kafejnīcā (Šāds bija mans pirmais darbs Latvijā tā ka sajūta tiešām tāda ka dzīve sākas no sākuma! )un otrs ir pilnas slodzes darbs un tajā tīru mājas, kuras remontē... Tā, ka tādi nekādi baigi krutie darbi, taču iesākumam labi, ka vispār ir kautkāds darbs! abos maksā 10 dolārus stundā - kas ir aptuveni 5Ls vai mazliet mazāk pēc nodoķļu nomaksas. Domājams, ka pa tādu naudu dzīvot varēs! :) Evai darba vēl nav bet pirms sāku strādāt staigājam pa visādām intervijām gandrīz katru dienu. Šodien cēlāmies 6 no rīta un bijām uz vienu stulbu interviju apģērbu veikalā (sapratu ka man tāds darbs nepatīk) bet nu arī bez rezultātiem tā intervija. Tad man vel piezvanīja no tā gružu savācēja darba un šodien nostrādāju 2 h tur un vel 3 stundas man bija tādas kā apmācības traukumazgātāja darbā. Viss ok! Prieks ka ir darbs! :) Bet nu paralēli meklēšu arī ko labāku! Uz vienu interviju šodien bija jāiet taču nācās atlikt jo bija jāstrādā un parcēlu uz rītdienu bet tā kā rīt arī jāstrādā tad vai nu būs jāatceļ pavisam vai arī jameigina cel citi laiki sarunāt kas būtu pagrūti ja man katru dienu jāstrādā! Tas darbs itkā ir projekta vadītāja vieta kautkādā uzņēmumā kurš pārdod enerģiju, dabas gāzes un citus nezināmus resursus, bet izredzes, ka es dabūtu to darbu ir mazas un tapec arī izvēlējos zīli rokā nekā darbu kokā...

Vakar noskatījāmies filmu Personal Effects jeb privātās lietas. Filma tagad iet forumā (kino) un tā filma bija filmēta vankuverā un dažās no tām vietām esmu bijis... Tā ka varat paskatīties ja interesē - tieši tā te arī viss izskatās tikai nav cāļu. Tā filma tāda depresīva bet tas nenozīmē ka vankūvera ir depresīva! Dažas dienas uznāk kāds besis bet visā visumā ir ok!


Vel pa šo laiku biju pastrādājis kādas piecas stundas apģērbu veikalā, un pēc tam nez kapēc vairs nebiju grafikā. neviens arī nezvana un nevar neko pateikt kapēc. pēc tam noskaidroju ka esot kautkādas problēmas ar manu darba vīzu, bet kad zvanīju uz imigrācijas dienestu tad viņi pateica ka nekādu problēmu nav un varu legāli strādāt un ņemt kursus kuru garums nepārsniedz sešus mēnešus. Ceru ka šodien sanāks aizbraukt un izskaidroties ar to veikalu... :) sliktākais ir tas ka lai tur strādātu man bija jānopērk tā veikala drēbes (T-krekls un bikses) kas ir kā darba forma. Tā nu te ar tiem darbiem man iet.


Arta strādā divos pusslodzes darbos un izskatās samērā apmierināta, Ieviņa veljoprojām minās ar riteni un vadā cilvēkus, bet Tomass meklē darbu.

Šodien nomaksājām visus decembra maksājumus un tagad tikai atliek sapelnīt naudu dzīvošanai. Tagad kad darbs ir tad viss liekas vieglāk! :)  Ceru ka viss tā arī turpināsies un ceru ka arī Latvijā palikušajiem, kā arī pārējiem maniem pazīstamajiem izceļotājiem iet labi!! :)

P.S. Ja ir jautājumi vai ieteikumi tad lūdzu izmantojiet komentāru vietiņu vai arī rakstiet man uz meilu.

E-pasts: valdis_gutmanis@inbox.lv

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru