09 decembris, 2009

5. decembris - Grouse mountain

Šodien pirmo reizi pietuvojos vienam no maniem sapņiem Kanādā - Grouse mountain!
(Snowošanas paradīzei)

No rīta bija tik labs laiks ka savu brīvdienu nevēlējos pavadīt mājās. Izdomāju ka varētu aizbraukt uz Grouse moutain apskatīties kāda vankūvera izskatās no otras puses. Sarunājām ar mūsu draugu Tomu ka viņš mums pievienosies un ar mašīnu mūs turp aizvedīs. Norakstījām dažus geopunktus kurus varētu atrast, lai būtu interesantāk un Toms paņēma saju jauno GPS, kuru nopirka speciāli geocachingam pa ļoti labu cenu. Tā nu šī bija tāda kā testa diena jaunajam GPS. Eva saģērbās cik silti vien spēdama un devāmies ceļā...

Toms varbūt lēni iet ar kājām jo tās viņam tādas īsas padevušās, taču tās ir pietiekami garas lai aizsniegtos līdz gāzes pedālim. Tā nu visu ceļu līdz kalnam Eva pavarīja iekrampējusies krēslā un nespēdama parunāt... :) Man Toma braukšanas stils likās normāls, jo mans ir līdzīgs. Neciešu tos lēnos un pārlieki uzmanīgos ķīniešus kuri brauc uz 10 km/h. Tas braukšanas stils ir neizturams man pat esot gājēja lomā, jo viens ķīnietis tā bremzē satiksmi kā visi igauņi kopā! Tas ir jāredz - to nevar izstāstīt!

Lai nu kā arī būtu veiksmīgi nokļuvām līdz Grouse kalnam, bet diemžēl gājēju taka kura ved augšā kalnā bija slēgta un ne Toms ne arī Eva negribēja tajā kāpt. Tā nu apskatījām kas apkāt notiek un cik kas maksā, kā arī atradām vienu geoslēpni pie kalna. Cenas snowošanai ir salīdzinoši augstas, bet tas varbūt tikai tapēc, ka pagaidām mums nav pastāvīgi ienākumi... Noteikti kad būs iespēja braukšu snowot, jo Toms solīja man aizdot savu dēli un tad man atliktu tikai nopirkt bikses un cepuri lai varētu snowot! Ceru ka drīzumā to arī izdarīšu.  
Eva un Toms, Grouse mountain stāvlaukumā abi stāv...


Grouse mountain biežāk sastopamie iemītnieki - kalnu kazas un lāči ...


Lai tiktu kalnā šis ir vienīgais transporta līdzeklis, ja neskaita kājeles! :)


Skats uz Vankūveru no kalnu puses...


Skats no Cleveland dambja...


Pats dambis...



Pie dambja kopā ar Tomu atradām vienu geopunktu... :)


Un redzējām kā visu laiku paceļas un nolaižas dzeltenie helikopteri - es pat varētu viņus saukt par medikopteri. nezinu ko viņi tur visu laiku darīja bet gribētos ar tādu kalnos uzlidot... :)


Pēc šīs ekskursijas iepirkām pastu un vel šādus tādus kārumus un kopā ar tomu braucām pie mums paēst. Vakarā pie mums atnāca mūsu pēdējie hosti - Trevors un Lindsija ar kuriem uzspēlējām karkasoni. Papļāpājām un tā arī noslēdzās šī mana brīvdiena! Rīt 12 uz darbu! :)

2 komentāri:

  1. un tas punkts pie tā dēļa ir mans vienīgais Vankūverā!
    Ps. Un kalnā es uzkāpu gar maliņu aiz žoga:)

    AtbildētDzēst
  2. Man nebija tādu kompanjonu kāpšanā, bet gan jau sadabūšu! :)

    AtbildētDzēst