18 janvāris, 2010

1. - 3. Janvāris - Free Marc

Pirmajā janvārī biju paredzējis kārtīgi izgulēties taču jau 9:30 saņēmu zvanu no kafejnīcas, ar jautājumu vai es varu atnākt un nostrādāt, jo puse no visiem darbiniekiem neesot ieradušies! :) Kāds pārsteigums! :D Tā nu es pirmo jaunā gada dienu pavadīju strādājot, un jā - arī otro jaungada dienu es strādāju, tā ka nekā īpaša šajās dienā nenotika.

Šādus kalnus redzam katrā skaidrā dienā un viena no tām bija šī -  3. janvāris


Šodien man trijos bija paredzēts trenniņs apsardzē uz olimpiskajām spēlēm, taču kad aizbraucu izrādījās ka ir notikusi kautkāda kļūme ar laikiem un šāda laika trenniņam nav! Tā nu sarunāju ka mans nākamais trenniņš būs trešdien (6. janvārī). Tā kā biju atbraucis gandrīz līdz centram un laiks bija ļoti labs, kas ir retums šajā lietainajā ziemā), tad sazvanījos ar Tomu un sarunājām, ka kopā aiziesim paskatīties kas centrā notiek. Tā nu aizgāju pie viņa, kautko iekodām un pļāpādami par atšķirībām starp dzīvi Latvijā un Vankūverā lēnā garā nokļuvām centrā.

Pa ceļam protams nevarēju atturēties un uztaisīju bildi ar "Telus Zinātnes Pasauli".
Šajā apaļajā mājā ir kinoteātris, kura ekrāns ir izliekts 180° leņķī ap skatītāju.
+ vel tur ir ierīkots zinātnes muzejs



Te arī vankūveras osta naktī...


Pēc tam pa ceļam redzējām unikālu mākslinieku gleznojam visu atceroties tikai no atmiņām...


 

Pēc īsas sarunas ar šo mākslinieku Gastownā apskatījām vēl šādu savādu, dūmojošu pulksteni... 


Pēc tam Tomam vajadzēja samainīt šķiltavas kuras viņš bija nopircis veikalā blakus Amsterdam cafe un tur satikām cilvēku kurš vankūverā cīnījās par to lai legalizētu zālīti un to varētu pīpēt tā pat, kā to var darīt Amsterdamā. Rezultātā viņu ielika cietumā, bet tagad viņš ir atbrīvots jo viņa advokātam bijusi kautkāda lēkme kuras rezultātā viņš tagad guļ komā un. Tā nu Marks ir uz brīvām kājām tik ilgi kamēr viņa advokāts ir komā. Un es viņu redzēju pats savām acīm stāvam līdzās simtiem suvenīru krekliem un citām lietām ar viņa seju uz tām. Tā nu sanāca ka šodien satikos ar vietējo slavenību... Ja gribat uzzināt ko sīkāt par viņu tad google palīdzēs ja meklētājā ievadīsiet "Marc Emery"

Te dažas bildes un info par viņu...

 


Šāds plakāts rotā mūsu viesistabas sienu! :)

 


Man bij tāds neliels šoks viņu ieraugot dzīvē un pēc tam atlikušais vakars bij tāds dīvains. Likās ka esmu iekļuvis tādā kā filmā, bet pats tajā nepiedalos - tikai vēroju no malas... njā šī diena izvērtās tāda dīvaina! :)

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru