24 janvāris, 2010

4. Janvāris - Ieviņas dzimšanas diena

Šodien man uzticeets baigais gods, jo sodienas blogu rakstīšu es (Eva). Un arii bildes likšu tādas, kas MAN arī patīk ;).

Nu tad tā....diena, kad svinam Ieviņas dzimšanas dienu! Vēlreiz sveiciens viņai, tikai žēl, ka šie janvāra bērni mums liek aizdomāties, ka arī mēs visi paliksim par gadu vecāki šogad...., bet ne jau par to novecošanu ir stāsts.

Tātad - sarūpējām viņai ļoti skaistu torti



un pat netika ielaistas nevienas kļūdas latviešu valodas vārdos, kas minēti uz kūkas!!
Diezin ko viņa ievēlējās?



Toties vēlāk, kad to ēdām, sapratām,ka viņa negaršo viss tik labi kā izskatās. Ja jūs esat „Friendu” piekritējs, tad Ross noteikti būtu teicis šajā situācijā,ka kūka „tastes like feet!”, ja neziniet,kas ir Ross, tad varu pateikt, bijām priecīgi, ka nepirkām lielāku izmēru :))).

Pārējais ēdiens gan bija ļooooti garšīgs, ņam,ņam.

Un tad sākās izklaides daļa – spēlējām spēli,kurā pārbaudījām savu lokanību, uzvarēja no 7 cilvēkiem 5, jā, es arī biju to starpā! Jūhū.
Arī Valdis (man jau laikam tomēr tas bija jāpiemin, jo tas taču ir viņa blogs)!





Te ir arī pierādījums, ka pārējais cienasts bija ļoti garšīgs: (jā, Valdim rokā ir vista :) )


Njā...., tādi izauguši nu mēs esam...

Nav komentāru:

Ierakstīt komentāru