26 janvāris, 2010

10. janvāris - Par to kā Kanādā paliku bez matiem...

Šodien paliku bez matiem...

Diena sākās kā jau parasti! Pamodos, saģērbos, nepaēdu brokastis, izgāju no mājas, tad raitā solī cauri parkam, pabaroju vāveres ar riekstiem, iekāpu skytrainā, pārsēdos autobusā, aizgāju uz darbu, un nostrādāju savas kārtējās piecas stundas kafeinīcā. Standarta diena, kurā nekas īpašs nenotiek...
Bet pēc pulkstens pieciem notika kas savāds...

Labi jau labi - nekā savāda nebija - nav te nekāds romāns! :)

Iepriekš biju runājis ar Ieviņu par to, ka viņa man nofrizēs matus, bet tā kā visu laiku nekas nesanāca (ar to es domāju, ka nesanāca satikties nevis to ka nesanāca normāli nogriezt), tad izlēmu ka jābrauc un jānopērk pašam matu griežamais un jāpalūdz Evai. No latvijas gan biju paņēmis matu dzenamo mašīnīti, bet te viņai kautkā tie 110 Volti nepatīk. :( Tā nu aizbraucu uz Wal-Mart un nopirku matu greižamo pa kādiem 10 Ls un vel čipsus un kolu. Mums bija tada tradicija - visi no sava pirmā algas čeka nopērk kautko garšīgu un pacienā pārējos. Tā kā es vel neesmu dabūjis savu pirmo algas čeku par nostrādātajām četrām vai piecām stundām apģērbu veikalā tad itkā nebija iemesla pirkt, bet tā kā esmu dabūjis jau dažus citus algas čekus un Eva ar Artu jau misiju izpildījušas tad sapratu ka nav ko gaidīt un arī izpildīju savu misiju! :)
Atbraucis mājās skatos - Ieviņa priekša ar savu matu frizējamo aparatūru... :) Labs pārsteigums! Tā nu vakara gaitā apēdām čipsus, izdzērām kolu un man tika nogriezti mati! :)

Pirms...


Pēc...

 
Ir labāk? :D

3 komentāri: